Legge panels over brukersida - begrense visning av elementer relatert til brukeren man ser på
Bruker panels for å legge til noe informasjon på brukersida (user/[user:name]) til enkelte brukere. Har opprettet roller som gir tillatelser til å se på disse visningene (opprettet i views, vist med panels).
Nå er bare problemet: Dersom man har rettighet til å se disse ekstra visningene, så ser man dem uansett hvilken bruker man ser på.
Dette er ikke ønskelig. Jeg vil at visningene kun skal synes når man ser på sin egen profil og har rettighet til å se på dette. På andres brukersider vil jeg at man kun skal se relevant brukerinfo om brukeren man ser på, uavhengig av hvilke rettigheter man har, og altså ikke disse ekstra visningene.
Har noen tips til hvordan jeg bør gjøre dette? Står visst litt fast, og tror jeg har gått litt vill i "rettighetsjungelen"...
Evt, er det lettvint å flytte slike ekstra visninger til en ekstra "tab" på brukersidene? (reserveløsning)

Er litt i tvil om jeg er inne på noe, men kan du ikke i Views bruke "current user"? Er sikkert på blåbærtur nå, men har noen slike blokker på en side der brukerne kan se sitt eget innhold
Data og Internett
Webutvikler - Posjektledelse - Kurs